היסודות של האסטרולוגיה הסינית

הכירו את היסודות של האסטרולוגיה הסינית: כיצד הם משפיעים על חייכם?

בפנג שואי ובאסטרולוגיה הסינית, היסודות (5 האלמנטים) הם הכלים המרכזיים להבנת העולם ואיך הוא משפיע עלינו.

דרך האסטרולוגיה הסינית בשיטה של אביטל לוביא כהן, תוכלו ללמוד על חמשת האלמנטים – אש, אדמה, מתכת, מים ועץ  – וכיצד הם יכולים להאיר את הדרך בחייכם.

במאמר זה נעמיק בהבנת האלמנטים ונגלה כיצד הם משפיעים על האופי שלכם, על מערכות היחסים ועל קבלת החלטות בחיים.


מה הם חמשת האלמנטים באסטרולוגיה הסינית?

האלמנטים המרכזיים באסטרולוגיה הסינית הם אש, אדמה, מתכת, מים ועץ.

כל אלמנט מייצג תכונות ואנרגיות מסוימות שמשפיעות על האופי שלנו, ההתנהגות והדרך בה אנו פועלים במערכות היחסים והקריירה.

עם הידע המקצועי של אביטל לוביא כהן, תוכלו להבין איזה אלמנט דומיננטי משפיע עליכם ואיך להשתמש בו לטובתכם.

אלמנט העץ – צמיחה ויצירתיות

אנשים עם כמות גבוהה של עץ במפה הם אנשים מלאי חזון, יצירתיים ואוהבים להתפתח. הם מחפשים שינוי, צמיחה ומינוף, אופטימיים, ומלאי עשייה והתלהבות אך גם חסרי סבלנות.

אלמנט האש – אמנים ורגישים

אנשים עם כמות גבוהה של אש במפה הם אמנים ויצירתיים, חשובה להם התקומה שלהם לסביבה. הם שואפים לפעול ולהשפיע, אך הרגשות שלהם לעיתים מנהלים אותם והם חשים מפוזרים באופן תמידי.

אלמנט האדמה – יציבות וביטחון

אנשים עם כמות גבוהה של אדמה במפה הם שירותים, טובי לב, אחראים ושואפים לביטחון ואיזון. הם דואגים לסביבה שלהם אך עלולים להיות קורבניים ולא לקבל החלטות בשל חוסר ביטחון. .

אלמנט המתכת – סדר ושליטה

אנשים עם כמות גבוהה של מתכת במפה הם אנשים שחשוב להם סדר, אסתטיקה, ארגון ושלמות של צורה, יצירה ותהליך.  יש להם יכולת להגיע לשורש הדברים אך הם ביקורתיים ושיפוטיים כלפי עצמם בעיקר.

אלמנט המים – חוכמה והתמדה

אנשים עם כמות גבוהה של מים במפה הם אנשים בעלי עולם פנימי עשיר של דיעות ומחשבות. הם אוהבים ידע והתמדה, יכולים לעבוד ללא הפסקה, אך מפחדים בו זמנית מכל דבר.


השפעת היסודות על מערכות היחסים שלכם

בשיטה המיוחדת שאביטל לוביא כהן מלמדת, האסטרולוגיה הסינית לא עוסקת רק באדם עצמו אלא גם בהבנת מערכות היחסים שלו, הפוטנציאל שלו והמימוש שלו. אין דבר כזה מפה גרועה, ואין אדם חסר מזל. מה שכן יש זה אדם שלא הבין מה עליו לעשות, מה הכשרון שלו וכיצד לפתח אותו.

לכל אלמנט יש השפעה ייחודית על התקשורת בין אנשים. כאשר מבינים את הדינמיקה בין האלמנטים השונים, ניתן להעמיק את ההבנה וההרמוניה בזוגיות, במשפחה ובשותפויות עסקיות.

לדוגמה, אדם עם כמות גבוהה של עץ במפה שלו וכמות נמוכה של מים, יסתדר מצויין עם אדם עם כמות גבוהה של מים במפה וכמות נמוכה של עץ. ההשלמה האנרגטית הזו יוצרת הרמוניה.

לעומת זאת, שני אנשים עם אלמנט אש גבוה במיוחד במפה של שניהם, לאו דווקא יסתדרו משום שהם לא משלימים אנרגטית זה את זה באלמנטים השונים.


איך האלמנטים משפיעים על הצלחתכם בחיים?

האלמנטים הם כלי רב עוצמה שמאפשרים לא רק להבין את עצמכם טוב יותר, אלא גם לתכנן את דרככם קדימה.

דרך הליווי האישי של אביטל לוביא כהן, תוכלו לגלות כיצד האלמנט הדומיננטי (אחד או יותר) במפה שלכם משפיע על תחומים שונים בחייכם – ממערכות יחסים ועד קריירה והגשמה עצמית.

לדוגמה, אנשים עם כמות אש גבוהה במפה יזדקקו לסדר, ומיקוד שיאפשר לשלוט באנרגיה המתפזרת ולתעל אותה לאפיקים חיוביים,  בעוד שאנשים עם כמות גבוהה של אדמה במפה יזדקקו לדחיפה ולעזרה  לצאת מאזור הנוחות שלהם ולהתמודד עם אתגרי ללא חשש. .


בואו לגלות את האלמנטים שלכם עם אביטל לוביא כהן

האם אתם מעוניינים לגלות כיצד האלמנטים השונים משפיעים על החיים שלכם ולדעת איך וליצור שינוי חיובי ופריצה אישית ועסקית?

אביטל לוביא כהן מציעה לכם הזדמנות ייחודית לאבחן את הצופן הגנטי הייחודי לכם, בהתאם לתאריך הלידה, ולגלות כיצד להשתמש בו למימוש ולהצלחה.

אם אתם מעוניינים להבין טוב יותר את עצמכם, את מערכות היחסים שלכם ואת הדרך בה אתם מתנהלים בעולם – זה הזמן לפעול.

מוזמנים לייעוץ אסטרולוגי אישי ועסקי של שעה, לייזר וממוקד. הנה חוות דעת וכל הפרטים

לייעוץ אסטרולוגי ועסקי לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *